Sunday, September 09, 2007



最近schedule都比較密, 直播, 同車生活, 劇集和活動時間也常有變動. "忙"是福氣呢! haha~ 早兩日去灣仔JAS拍攝名車, 老闆和店員見我揸了車但又未找到車位, 狠狽極, 二話不說安排了他們的私伙車位給我, 簡直服務周到, 到拍攝時也特別落力呀~ ^.^


星期六下午去了Times Square為志蓮義賣月餅, 為教育事務籌款. 我當然落力啦, 但奈何喉嚨痛和感冒未能留得太久~ 我都有買啲返屋企呀! 走嘅時候工作人員仲送多兩盒比我, 但係我未敢收下呀, 因為我答應係義務不收分毫, 不如買給其他人更可籌多点点善款呢! 的確是有意義的一天~

2 comments:

Anonymous said...

Dearest Sharon,

Take more rest and drink more water.. Get well soon.. take care..=)

cheers!!

Anonymous said...

Sharon

病左就要休息下喇, 冇health 就冇career呀!! 食多d 生果同飲多d 水啦, 健康d 呀!!

好開心見到你做義工呀!! 你知唔知呀, 我成日覺得做artist 最適合做義工, 因為你地有知名道, 效果好好多o架!! 而且...施對受更有福, 希望你會繼續做善事, 做福更多人!!

Support U!!