Wednesday, August 15, 2007

今日出席活動做嘉賓玩遊戲, 要矇眼唱歌加試味, 一口wasabi加辣醬.... 哈~好搞笑~ 主持仲係我欣賞嘅台灣鬼馬主持庾澄慶加埋鄧健泓, 新組合一定有新鮮的火花~

有娛樂新聞台訪問時才知有週刊影到我和陳志健high tea & shopping wor!! 唉~冤枉呀! 嗰日係去咗尖沙咀海港城, 不過大家只係講一啲關於苗圃行動義工嘅事, Otto想邀請一起幫手. 他手機中的合照當然不是我啦! 傾完之後順便去買條靚啲嘅裙出席Aug11的香港先生選舉, 大家各有各睇, 都唔知点解寫到咁都得! 不過清者自清, 何况衆所周知我不會與年紀比我輕的男仔拍拖啊! 無安全感! Otto細過我~ 不攻自破呢!

No comments: