Monday, August 27, 2007





尋日在EMax出席遊戲機宣傳活動, 知道九月份部新機喺香港有得賣, 好其待啊! 因為我一向係棒塲客, 開工有時都會同工作人員對打下, 吐論吓~ 件衫亦好有美感, 真的表現天使的感覺. 對我來說, 整體感覺最重要, 健康性感不失幽雅, 要恰到好處也頗有難道, 今天也很滿意自己表現呢~

早前為"功夫之星"和師姐郭羨妮拍了段打鬥片段, 第一次吊wire一個打十個, 又揸槍又爆破, 出街的效果也很好啊! 真多得平日跳舞老師的幫助, 當然唔少得當日嘅龍虎武師和動作指導對我的耐性呀~ haha~ 師姐郭羨妮也有從旁提点, 我們之前也有合作節目, 入行前也是空中服務員, 傾得特別投契, 給我感覺很温文, 希望以後有便多機會合作呢!

4 comments:

Anonymous said...

Hi Sharon,
好可愛的天使look呀!!haha.. Miss Angel ...工作愉快呀!! =)

Anonymous said...

Sharon

好耐冇見你update 個blog 喇, 呢2 個星期都只係可以靠睇報紙先知道你o既消息jai!!! 不過都好...見到Magazine 同Newspaper 有好多你o既photos!! 好開心呀!!

尤其係你PSP Angel o既做型, 真係好靚呀!! 學你所講, 成件事咁睇就唔係好性感, 反而係好健康同靚呀!! 你知唔知呀...好多forum 有你d 相呀!! Yeah!!

仲有呀!! 見到你吊wire 個樣好型呀!! 勁呀!!唔知你第時有冇機會拍戲用到呢?? 不過你好似拍緊時裝喎...!!!

Sharon Luk said...

Hi Carven / Kenneth,

多謝你哋留言呀~ 最近真的比較忙, 又少update個blog, 但希望嚟緊一有時間, 一兩句近况或一兩張相都會update吓~ 時裝劇大約下月中開始才會有我的戲份, 我會做好準備, 始終是第一套劇嘛! 我不會馬虎~ ^.^

Anonymous said...

Hi Sharon,
You are Welcome!! Looking forward to see you in the new drama.. add oil!! =)