Tuesday, June 05, 2007




星期日出席九龍公園舉行的體育節閉幕禮, 和家樂仔當MC. 天氣真的熱得很.... 但一班表演的嘉賓要穿着長袖衫吹奏和跳舞, 比我辛苦百倍啊! 但大家都很enjoy節目順利完成~ 星期六下午三点會剪成半個鐘的節目播出.

Tuenday在沙田出席慧研活動, 嚟緊的日孑我會多啲出席或幫忙, 希望盡一点member的責任呢~

Went for horse riding on Monday & Tuesday as usual~ 但今次因為不小心第一次被馬兒拋了落地... 頸和腰的確有点痛, 幸沒有被它踏倒, otherwise..... 第二日, 更痛!! 但一定要堅侍繼續, 怕自己隔太耐會有陰影. 好多朋友因為一次墮馬而以後也不敢再騎了! 我當然不會! 可能我硬頸啦~

之後去尖沙咀厚福街食潮洲菜, 好耐無去了~

Wed, Thu & Fri (Rainy day) -.- 外景拍攝加上落雨, 三日都無得見馬馬了....

1 comment:

Anonymous said...

Sharon.......

我上星期終於響娛樂直播度見到你個訪問喇!!!

勁開心呀!!!

你果日好靚呀!!

不過你好似唔係好出聲咁....連亞Ann 都好似出聲多過你咁....有d 失望呀!!

下次記住講多d o野喇!!!