Saturday, May 26, 2007






前日喺奧海城出席英語節活動, 可能因為係public holiday所以都有好多人圍觀. 完了function便直接去騎馬了~ 已經連續三日但仍然好enjoy ar~ 天氣真係好好好好熱呀! 之後就約咗朋友喺中環食法國菜, portion雖少, 但勝在可試多啲款色同色香味有保證嘛~ ^.^


尋日五点幾起身, 七点幾去到港澳碼頭搭船往珠海國際賽車場出席Audi's driving experience活動並拍攝, 這一趟主要招呼各傳謀. 場內更有多位來自德國的導師教即時反應殺車技巧, climbing, quick change lane, 急速轉彎等.... 嘩~ 我無諗過我會試哂全部, 因為始終覺得自已駕駛技術還有改良地方, 但最後竟然全部完成, 仲獲得大會頒發的證書呢! 這次連左右軚, 不同性能的車也試過, 路前設計更讓我能駕着車攀山涉水,這在香港可不能啊~

我刻意不塗Sun Block, 希望曬黑啲~ 經過一日的行程, 真的黑咗唔少, 連shoulder都曬到甩皮tim~ 哈哈~ 掛著玩都唔覺痛, 但今朝瞓醒就......嗚....

1 comment:

Anonymous said...

希望你不是太嚴重,我都試過,真係痛幾日,下次要做好防晒準備。